Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '10

 
Kategori
Mizah
 

Dert babası!

Düşündüm de haftanın bir günü Milletin sorunlarıyla ilgileneyim dedim!

Ona dokunma, bununla ilgilenme, hepten asosyal bir adam olacağım!

Sorunlarınızı bana yazacaksınız, ben de bu konudaki görüş ve önerilerimi sizlerle paylaşacağım! Konu sınırlaması yok! Fenerbahçe’den tutun da kedi bakımına kadar, pancar ekimine kadar tüm soru ve sorunlarınızı yazabilirsiniz.

Facebook’ta bu konuyu daha önce duyurduğumdan (S.R) rumuzlu bir hanımefendi sorununu yazmış! Örnek olması babından cevap verelim isterseniz!

“ Süleyman beni aldatıyor Ahmet Bey! Ne yapayım?”

Cevap: Sevgili Tertip! (genelde böyle hitap edeceğim!) Süleyman ismini yalın olarak kullandığınıza göre aileden olduğu anlaşılıyor! Aileden birinin, aldatma fiilini hayata geçirmesinin pratikte çok büyük anlamlar ifade ettiğini vurgulamak isterim!

Aslında, konuyu erkeksel bir bakışla ele aldığımızda bunun bir çapkınlık serüveni olduğu aşikârdır ki, erkeğin bu tür denemelerden geçmesi konunun ruhuna uygundur!

Erkek çapkın olmalıdır!

Yoksa çapsızlık olur!

Hangi hanım, erkeğinin çapsız olmasını ister?

Maazallah birileri benim için “ Ahmet çaptan düşmüş duydunuz mu?” türünden dedikodular yapsa Boğaz köprüsünden kendimi boşluğa atarım!

“Ha çaptan düştüm, ha Boğaz köprüsünden” yazılı not bırakırım ceketimin cebine!

İkisinin de sonu buz gibidir!

Süleyman çapkınlık yapıyorsa bundan gurur duymalısınız Tertip! Bu onun çapının ne kadar geniş olduğunu gösterir! Selamlar!”

Soru ve sorunlarınızı bekliyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..