Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '10

 
Kategori
Haber
 

Devlet Büyüğü,vatandaşa:-Az Ye Kardeşim...dedi.

Devlet Büyüğü,vatandaşa:-Az Ye Kardeşim...dedi.
 

Vatandaş Manidar Hanım,elinde diyet listesiyle devlet büyüğünün önünü kesivermiş...

-Sayın büyüğüm bir maruzatım var...

-Buyur vatandaş...

- Maaştan , elimde 400 lira kalıyor...Geçinemiyorum...Ne olacak halim...

- Yapma yav...Bende o kadar da kalmıyor...Ne güzel...Valla bak,cebimde bir kuruş yok...

- Tohtur Begim diyet listesi verdi...Bunları bile alamıyorum...

- Az ye kardeşim...

- Bulsam da az yesem...

- 400 liranın yarısını ye...Yarısını pangaya at...Faizi sana yeter...

- Kalan para,elektrik,su ve kiraya gidiyor...

- Az ye...Bak ben de diyet yapıyorum...Azıcık yiyorum.

- Hani verdiğin sözler...Daha çok aş...Daha çok iş...

- Az ye...Az yeeee...Bu kadar basit...

-Sizin eve ,ayda kaç kilo et giriyor.

- Bize hiç et gelmez...Dışarda yeriz...

- Biz de dışarda yesek de doysak...

- Olmaz açık havada üşütürsün...

- Kızım üniversitede okuyor...Maaşın yarısı ona gidiyor.

- Nee..Nayııır...Nolamaz...Kız çocuğunun yeri anasının dizinin dibidir...Bir de üniversitede okutmak ha...Yıkıl garşımdaaannn...

- Biz sürünüyoruz;bari çocuğumuz rahat etsin diye okutuyoruz...

- Adın ne senin kadın...

- Manidar efendim...

- Tevekkelli değil...Bu muhabbetin zamanlaması çok manidar...Korumalar...Bekçiler...Güvenlikçiler ...Yolu açın gideyim...

Yol açılır...Manidar Hanım, devlet büyüğünün arkasından manidar bakışlarla oracıkta kalakalır.

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..