Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Deyim yerindeyse

Deyim yerindeyse
 

deyim


Acılar geldi mi cümbür cemaat gelir diyorlar ya hani?

Evi yanan insanın avradı da ölürmüş,

Babamın yalancısıyım ben!

Paranın parayı çektiği gerçeğinden yola çıkarak

Acının da acıyı çektiği gerçeğini ben uydurdum.

Benim çektiğime bakarsan acı falan değil çektiklerim

Bir kaç hoyrat cümle kurup kayıplara karışmak benimkisi

İçimi dökmek

İçimi çekerek ...

Kimse aldanmasın hoyrat halime

Dünyanın yükü omuzlarımda falan derim ben ara sıra

Arada bir gözyaşı dökerim

İliklerime kadar susar

Ateş yutmuş gibi yanarım

Çekiyorum derim acıyı, acıtanı, acı çekeni.

Görmezden gelin,

Üstüme gelmeden.

İçerim tüm kızılcık şerbetlerini

Yen içindedir kırıklıklarım

Dokunmazsanız acımaz.

Kim var orada? Diye soru sormayın

El kaldıramam

Yen içinde sakladığım

İçime hapsettiğim kırıklıklardan uzak durun.

Boş durmayın ama siz de!

Tırnaklarınızın kırıklığına birlikte ağlarız

Gelin ve gösterin bana ne kadar çok acı içinde kıvrandığınızı

Bilmesem olmaz!

Koyup gidin sonra yüzünüzün ekşisini

Çatık kaşlar bırakın bana

Yaşanmamış hikayelerden sıkıntı türetip

Yaşatın beni!

Ana eli gibi değilse dokunmayın bana ellerinizle

Yük vurmadan önce boynuma astığınız torbayı alın ve gidin

Aksi deyin,

Hırçın deyin,

Ukala deyin.

Deyim yerindeyse,

Kendini ne sanıyor ki? Deyin!

Acı acıyı çeker

Ve ben çeker giderim

Başıboş, içi boş hayallerinizden ötelere...

Ellerimin arasında dünden yarına arta kalan

Artarak kalan

Ve gitmeyen acılarımla...
 

M'S
 

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..