Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Diaspora Türk'ü!

Yıllık iznimin bir aylık bölümünü kullandım arkadaşlar! Farkına varmadan üç gün de fazladan kullanmışım! Bu nedenle hepinizden özür diliyorum!

Habur sınırından geçmişliğim var zamanında! Irak'a ilk gidişimde, köprünün tam ortasındaki direkte asılı bayrağımızı geçince atmosferdeki azot oranının bende yarattığı baskıyı unutamadım! Boğucu bir hava oluşmuştu birden. İzinlerimde uçakla gidip gelmiştim. Son dönüşümde, köprünün tam ortasındaki bayrağımızın altına gelince tam tersi bir havayı teneffüs ettiğimin farkına vardım. Havada azot mazot kalmamıştı. Katışıksız bir oksijen vardı. Derin derin ciğerlerime çektim!

Aklıma zafer işareti yapmak gelmemişti ne yalan söyleyeyim!

Gümrük memuru "hoş geldin" bile dememişti bana! Aklı, vereceğim bir paket kaçak çaydaydı! Halbuki ben ülkeme döviz kazandırmıştım! Gerçi ülkemin eskisi gibi "yetmiş sente " muhtaç bir hali yoktu! "Yetmiş kenti" ipotek almış İMF destekli istikrar programları uygulanıyordu! Rahattık!

Bugün o günü hatırladım!

Yıl 1986.

Bugün 2009. Bitti bitiyor!

Bugün birşeyin farkına daha vardım!

Derin derin soluk aldım sabahın seherinde! Atmosferdeki anormallik ciğerlerimi rahatsız etti! Habur ortamını hatırladım!

Vatanımda Diaspora alametleri gördüm!

Korktum!

Not: Arayan soran herkese selamlar. Devam!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..