Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '12

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim Altınkum Vakıflar satılmasın, park ve bahçe olsun...

Didim Altınkum Vakıflar satılmasın, park ve bahçe olsun...
 

   Açık Mektup:

  -Altınkum Vakıflar satılmasın,  park bahçe olsun-

 

Kentlerin, hele hele turizm adına yola çıkmış kentlerin soluklanacakları, nefes alacakları, boğulmaktan kurtulacakları geniş alanlara ihtiyaçları vardır...

Kentleri güzelleştiren meydanlar, parklar, kent ormanları ve eğlence alanlarıdır...

Didim çok genç bir yerleşim alanıdır... Genç ve bakirliğini  iyi kullansaydı, Dünya’nın bir numaralı turizm kenti olurdu... Bu avantajı ne yazık ki çok iyi kullanılamadı... Herşeye rağmen yine de çok geç kalınmadan alınacak önemli tedbirlerle, girişimlerle Didim’in geleceğine bir yön verilebilir...

Didim’i Didim yapan Altınkum’dur.  Altınkum sahilinin hemen üst tarafında Vakıflar’a ait harabeye dönmüş, terkedilmiş bakımsız tesisler vardır... Bu alan, Altınkum’un dolayısıyla Didim’in can damarıdır... Burası geçmiş dönemlerde,  özel sektöre ihale edildi fakat ihale sonuçlanmadı... İhalenin sonuçlanmaması Didim adına sevindiriciydi... Yanlıştan dönülmesini ve buranın Didim halkına tescillenmesini istiyoruz... 

Burası Didim’e, Didim Halkına aittir... Didim’in simgesi Altınkum’a aittir... Dolayısyla Didim’e turistik amaçlı gelen herkese aittir... Buranın ihale edilerek özel kişilere verilmesine Didimliler olarak karşıyız... Hele hele burada bir yapılaşmaya tam olarak karşıyız... Burada yapılaşma olursa önce Altınkum biter, sonra Didim ve sonrasında da Didim turizmi biter...

Bizim isteğimiz; burasının park,  çay bahçeleri, oyun alanları olarak düzenlenerek, Didim halkına dolayısıyla   turizmine sunulmasını istiyoruz... Burasının, saydığım amaçlar doğrultusunda kullanılmak şartıyla, Belediyemize devredilmesinin de uygun olacağını düşünüyoruz...

Bunu isterken, başta Kaymakamımızdan, Belediye Başkanımızdan, tüm siyasilerimizden, milletvekillerimizden destek bekliyoruz...

Kentleri yavanlıktan kurtaracak, bir simgeye, bir markaya dönüştürecek alanlara ihtiyacı vardır... Didim için de bu alan, Altınkum Vakıflar’dır...

Bu konuda, tüm Didim halkımızdan destek bekliyoruz... Didim’in siyasi partilerinden, özel ve resmi kuruluşlarından, derneklerinden, örgütlerinden, sosyal paylaşım gruplarından destek bekliyoruz...

Tüm uğraşımız çağdaş, yaşanılabilir bir Didim’in geleceği içindir...

Tüm bunları bir parti bir siyasi görüş adına değil, Didim’in geleceği adına yapmak istiyoruz...

Bu konuda ilk örgütlenmeyi, Facebook sayfasında “Altınkum Vakıflar satılmasın, park ve bahçe olsun” grubuyla başlatıyoruz...

Bu gruba üye olarak veya değişik alanlarda bu konuda sesimizi duyurabilmek için desteğinizi bekliyoruz...

Her şey yaşanılası ve geleceğin Didim’i için olsun....

  

 Didim Altınkum Vakıflar satılmasın, park ve bahçe olsun grubu adına : Erdoğan Şahin

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..