Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '14

 
Kategori
Siyaset
 

Didim CHP Adayı Deniz Atabay'dan, Akköy'e "Şirince" modeli

Didim CHP Adayı Deniz Atabay'dan, Akköy'e "Şirince" modeli
 

Akköy'ün tarih ve gizem kokan bir sokağı...


 

Şirince’yi bilmeyeniniz, duymayanınız yoktur…

Ben iki kez Didimli Doğa Yürüyüşçüleriyle, bir kez de özel olarak bu güzel köyde bulundum.

Şirince’de gördüğümüz turizm canlılığına hayran kalmıştık ve İşte turizm budur demiştik…

Didim’e hizmet etmek isteyen çeşitli partilerimizin projeleri içinde dikkatimi çeken ve uygulanabilirliği ile çevre dostluğuyla Akköy’e ve Akyeniköy’e yeni bir kimlik kazandıracak “Şirince” projesini CHP Didim Belediye Başkanı adayı Deniz Atabay’ın dillendirmesine bir Didimli olarak sevindim… Bu projenin amacı, Şirince örneğini, bu güzel köylerimize taşıyarak turizmi canlandırmaktır…

CHP Adayı Deniz Atabay’ın bu projesi,  Didim’in geleceğine yönelik  diğer projelerin de önemli bir göstergesiydi… Öncelikle bu ve diğer geliştirilecek projeleri uygulanabilir olarak gördüm… Bu durum, Didim’in geleceği açısından sevindiriciydi…

Didim CHP Belediye Başkanı adayı Deniz Atabay’ı uzaktan tanırdım… Köşe yazarı olduğum Didim’in en çok okunan gazetesi Özgür-Ses Gazetesi’nin  düzenlediği toplantıda; Deniz Atabay’ı dinleme, sorular sorma olanağı buldum…

Deniz Atabay'ın aday gösteriliş şekli, çeşitli yorumlara neden olmuştu...Siyasi partiler seçimlere kazanabileceği adaylarla girmeyi isterler...Deniz Atabay'ı tanıdıkça, CHP yönetiminin doğru karar verdiği kanısı oluşuyor..   Konuşmalarını dinledik... Sorularımızın yanıtlarını aldık...Turizm Derneği çalışmaları nedeniyle Didim'in sorunlarına hakimdi... 

Akköy'e Şirince modeli dışında diğer çağdaş, çevreci projeleri de, CHP adayı Deniz Atabay’ın heyecanlı anlatımıyla dinlemiş olduk...

Geldiğimiz yerin kültürel özelliklerini Didim'e taşıyarak bir zenginlik oluştursak da “Didimli olmak” ortak paydasında buluşmamız gerekiyor düşüncesini, Deniz Atabay’da görmekten mutlu oldum…

Her şey Didim'in çağdaş geleceği için olsun…

Gelecek yazılarımda, DSP, MHP ve AKP'nin projelerinden de bahsetmek istiyorum...

Başka bir yazıda görüşmek üzere…

 

  

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..