Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '12

 
Kategori
Güncel
 

Didim Eğitim-İş'in 4+4+4 'e karşı duruşuna; Didimlilerden yoğun destek...

Didim Eğitim-İş'in 4+4+4 'e karşı duruşuna; Didimlilerden yoğun destek...
 

 

Didim Eğitim –İş’in üyeleri, Atatürkçü Düşünce Derneğinin üyeleri, Didim Belediye Başkanımız Mümin Kamacı, Akbük Belediye Başkanımız M. Erçin Sandalcı, Didim CHP Kadın Kolları Başkanı  ve CHP İlçe Başkan adayı Zehra Bankoğlu, CHP’li Belediye ve İl Meclisi üyeleri ve çok sayıda Didimli vatandaş Didim Eğitim-İş’in eylemine destek verdiler...

Karşı duruşlarını Sloganlarla ve taşıdıkları pankartlar da dile getirdiler..

“Çocuklarımız geleceğimizdir... Ülkemize sahip çıkarak, karanlığa teslim olmayacağız”  Diyen  Didim Eğitim- İş sendikası üyeleri , sık sık AKP yasanı al başına çal, sloganı attılar...

Taşınan pankartlarda çok önemli mesajlar vardı. İşte bazıları:

* ırkçı + gerici + bölücü eğitim istemiyoruz.

*  Çağdaş yaşam tehlikede!

* Özgürlüğümüze ve bağımsızlığımıza sahip çıkalım...

* Köle gelin olmak değil, okumak istiyorum...

* Ya hocaya, ya kocaya...

* Gerici, bölücü eğitime hayır...

* Yasa taslağı meclis genel kuruluna geldiğinde iş bırakıyoruz...

Didim- Eğitim İş Sendikasının üyeleri kararlı bir şekilde, tepkilerini dile getirdiler... Yasa tasarısı meclise geldiği takdirde iş bırakma eylemi yapacaklarını dile getirdiler...

 Didimliler, çocuklarının geleceklerini ve ülkemizin geleceğini çok önemsediklerini, çocuklarının öğretmenlerine destek vererek gösterdiler...

Didim Eğitim- İş Şube Başkanı İbrahim Ata konuşmasında, Eğitim sendikalarınca, bilim insanlarınca, akademisyenlerce ve kamuoyu tarafından yeterince tartışılmadan, Mili Eğitim Bakanlığı da yok sayılarak hazırlanmış yıkım yasasını Eğtim- İş olarak kabul etmiyoruz dedi...

Didim Eğitim İş’in eyleminin halkımız tarafından da destek görmesi, çok önemliydi ve halkımızında bu yasaya karşı tepkisinin bir göstergesiydi...

Görünen o  ki; yasa tasarısı meclis genel kuruluna geldiği zaman asıl tepkiler, eylemler o zaman olacak...

Didim demokratik bir eylemi daha başarıyla  sonuçlandırdı...

Erdoğan Şahin, Didim

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..