Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '12

 
Kategori
Futbol
 

Didim Belediye Spor'a 3.lig yolunda Muğla Spor (Ç)engeli...

Didim Belediye Spor'a 3.lig yolunda Muğla Spor (Ç)engeli...
 

 

Didim Atatürk Stadında, Didim Belediyespor’la, Muğla Spor 3. lige çıkabilme yolunda karşı karşıya geldiler...

BAL Ligi 9. Grupta (Bölge Amatör Ligi) lig ikincisini belirleyecek bu önemli maçta, Didim Belediye Spor, seyircisi önündeki bu maçta Muğla Spor ile puanları paylaşarak, 3.Lig umutlarını büyük ölçüde yitirdi...

Didim Belediye Spor,  berabere kalınca, yakın rakibi ile arasındaki iki puan farkı kapatıp öne geçemedi... Muğla Spor son hafta kendi sahasında Uşak İl Özel İdare ile karşılaşırken, Didim Belediye Spor deplasmanda Uşak Belediye Sporla karşılaşacak... Didim Belediye Spor’un az da olsa 3.Lig eleme maçlarına katılma şansı var... Muğla kendi sahasında yenilir, Didim deplasmanda galip gelirse, 3. Lig elemelerine katılabilecek...

Didim Atatürk stadyumu tıklım tıklım doluydu...Didimli  bayanlar da maça yoğun ilgi gösterdiler... Didim bu potansiyeli ile 3.Lig ve daha fazlasını hak ediyor...

Mehmet Latif Turgut’un orta hakemliğini yaptığı maçın ilk yarısında her iki takımda kontrollü bir oyun ortaya koyduğundan, seyir zevki iyi olmayan, gol pozisyonları az olan bir ilk yarı izledik...

İkinci yarının ortalarına doğru Didim Belediye Spor’un istekli arzulu oyunu gol getirdi... Ceza sahası içinde Muğla Sporlu futbolcular topu elle kesince hakem penaltı noktasını gösterdi... Levent atışı gole çevirince, Didim büyük bir avantajı eline geçirmiş oldu... Golden sonra Muğla Spor gol için yüklenince defansında önemli açıklar verdi ama Didim Belediye Spor bulduğu çok uygun gol fırsatlarını değerlendiremedi... Maç tüm heyecanıyla devam ederken, maçın bitimine sekiz dakika kala hakemin ceza sahası içindeki bir karmaşada Muğla Spor’un lehine penaltı noktasını gösterdi ve Didim Belediye Sporlu futbolcuyu da kırmızı kartla oyundan attı... Penaltıyı göle çeviren Muğla Spor amacına ulaşmış oldu... Didim Spor kalecisinin de kırmızı kartla oyun dışında kalmasıyla, Didim Belediye Spor dokuz kişiyle maçın bitiş düdüğüne kadar golü kovaladı ama olmadı...

Didim seyircisiyle, futbol potansiyeli ile BAL Liginde önemli bir takım olduğunu gösterdi... Didim Belediye Spor’un geleceğinden çok umutluyuz... Kızlı erkekli gençler,  her yaştan bay, bayan seyircinin doldurduğu stadyum bir panayır havasındaydı...

Son haftada bir mucize olmazsa, 3. Lig hayalleri seneye kalacak...  Sağlık olsun Didim Belediye Spor... Amatör olarak futbol oynamış, futbol seyrinden de büyük bir zevk alan biri olarak, hakem’in Didim aleyhine vermiş olduğu penaltıyı haksız ve ağır bir karar olarak değerlendirdiğimi de belirteyim...

Futbolu güzel yapan da her sonuca, sürprize açık olmasıdır...

Son haftada zayıf bir ihtimal de olsa her şey olabilir...

Olmazsa da sağlık olsun... Bu sene olmazsa seneye olsun...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..