Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '09

 
Kategori
Futbol
 

Dikkat.. 90. dakika

Dikkat.. 90. dakika
 

Ben olaya bilimsel açıdan yaklaşmak istiyorum. A Milli Takımımız güçlü, amansız, tecrübeli ama, rakip İspanya.
Teknik adam Del Bosque. Bunlar elbette gözümüzü korkutamaz ama dikkatli olmazsak ülkeye koca bir sıfır puanla döneriz. Her maçta bir stres, her maçta bir heyecan. Tabii Türklerin özelliği de bu olmaya başladı. Son dakikaya kadar
taraftar üzgün ama sonra tüm oyunculara ilham geliyor. Adeta maç yeniden başlıyor. Rakibin İspanya olması bu işi bozuyor. Sizce bu kadar oturmuş bir orta sahayla, bu kadar oturmuş bir savunmayla son dakika şoku yaşarlar mı,
hem de kendi sahalarında. Peki yenmek mümkün değil mi? Pek ala mümkün. Maçın başından itibaren baskı kurarsak fark bile atarız.


Gelelim kadroya. Solda Hakan Balta oynamazsa sağ kanat oyuncuları bayağı bir orta pozisyonu yakalar. Hele Hakan defans oynarsa o zaman defansta kötü olur forvetlerde pozisyon bulur. Böylece iki yanlışlıkla bir gol yeriz.
Kadroya bakmadım ama Semih'in oynamayacağını duydum bir yerlerden. Onun yerine Halil cuk oturur. Nihatla Tuncay
ona destek verirler. Sağ bek Hamit olmalı. Sabriye boş alan bul koşsun. Yeri geldi mi iyi bel arkası çalımları, bacak araları var. Orta sahanın sağına iyi gelir. Solda Avrupayı peşinden koşturan Arda kurtaracaksa bu maçı kurtarmalı.
Çünkü diğer maç Türkiye'de ve en azından burda yenilmeyiz ama orada yenilirsek fişimiz çekilir. Mehmet Aurelio savaşçı kimliğiyle ön liberoda takıma güç katmalı. Orta sahada Tuncay oynamalı. Diğer oyuncu ise ön liberodan savaşçı herhangi bir oyuncu olabilir.


Emre büyük ihtimalle oynar. Ben anlayamıyorum. Nasıl oluyor da bütün yaptığı bu terbiyesizliklere rağman hala oynayabiliyor? Galatasaraylı olduğum için değil, Türk olduğum için söylüyorum bunu. Onun için düşündüğüm kadroda yer yok. Tabii ki benim sözüm dinlenmez. Hoca bilir.

Son olarak da diğer golleri bilmem ama bu maçta Arda veiki forvetten biri gol atacak. Tahminim tutarsa yorumda
belirtirsiniz.



 
Toplam blog
: 30
: 819
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1998 Adana doğumluyum. Basketbol ve futbolu iyi oynadığımı söylerler. Burada tüm konular hakkında dü..