Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Dikkat, önemli... masum çocuklar ölmesin!!

Sevgili dostlar... Bugün sizlere hakikaten önemli ve acil olan bir konudan bahsetmek istiyorum... Aslında herkesin haberlerde izlediği : FİLİSTİN... GAZZE... TEK TARAFLI BİR KIYIMI SAVAŞ OLARAK İZLİYORUZ...

Filistinde her gün ölenlere olağan bakamayız. Dün akşam bir doktor yakınımla sohbet ederken, Filistin için yardım mücadelesine şahit oldum. Evet o ana kadar ben sadece üzüntü ile izlemiştim olanları...

O mücadeleden sonra utandım... İnanın dün gece geç saatlere kadar baş ağrısından uyuyamadım. Neden hala insanlar hele hele çocuklar ölüyor... Hadi bu konuda bir şey yapamadık... pekiyi hükümet yetkililerine hiç soru veya mail yolladık mı? NE YAPTIK? 1 saniye düşününüz?

Dün akşam öğrendiklerimi sizlere anlatarak başlayayım:

Filistinden yaralılar İstanbul başakşehire bir kısmı geliyor. Burada tıbbi destek ve tedavilerini oluyorlar. Kimler geliyor: Gözünü kolunu bacağını kaybetmiş, kısacası bir uzvunu kaybetmiş yaralılar geliyor... Eğer yardım edecekseniz sizlere şunu net belirteyim... dernekleri de var isteyen her koldan yardım edebilir. Ben sizden yardım etmeniz için bu yazımı yazmadım... Evet herkes gücü oranında yardım edecektir. Ama yeterli midir? Ölen kişilerin hele hele ölen masum çocukların hayatlarını geri getirmek için ne yapabiliriz?

Bu soruya ne cevap verebiliriz?

Ne kadar duyarlıyız?

Sevgi ve Saygılarımla.

Toprak Sari

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..