Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Dil kaybından ölüyorum

Dil kaybından ölüyorum
 

Tanrının bir lütfuyum derdin ya

Erkek çocuk doğurmaktan gayrı

Ön sevişme sorunsuz Ebeveynimin

Harikasıydım bende oysa

* * * * *

Melekler yağdırıyor

Derdin ya sağanakları,

Islık sesli yağmurları sana yükler

Nimbus ve kümülüsü

Aşkımıza eklemeden

İklimsel sevişken bulutların

Bombardımanı derdim oysa

* * * * *

Bilimsel ölmek isterken ben

-Ki bir sen bilirdin-

Kullanılmayan bir dilin

Son kullanma tarihi geçmiş sözcüklerini

Kılıç gibi, mızrak gibi, ok gibi

Amazonca kullanarak

Kulağımdan vuruyorsun

* * * * *

Kör oluyor

Seni (n) (s)oluyor

Kulağımdaki

Dil kaybından ölüyorum…

** Hep kan kaybından ölecek değiliz ya

‘’Yaşasın dil ve kan kaybının kardeşliği’’

Eylül / 2009 / Pozantı

 
Toplam blog
: 111
: 726
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Adana doğumluyum halen bu kentteyim.. Marmara Üniversitesi İşletme mezunuyum. Deneme ve şiir yazıy..