Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Kedi olsam,sevsen beni...

Kedi olsam,sevsen beni...
 

Şiirlerim yarım kaldı

Satırlarım kimsesiz

Kıyametim oldu yokluğun

Her günüm gece karanlığı

Neler geçer aklımdan bir bilsen

Ne hayaller kurarım umarsız

Bir kedi olmayı bile düşlerim

Alacalı uzun tüylü

Ansızın kapında uyanırım

Bilirim seversin ya

Belki sahiplenir, alırsın beni

Kucağına alır okşarsın

Öyle bir mırlarım ki

Bırakamazsın

Evinin bir köşesinde yer hazırlasın bana

Sen televizyon izlerken

Çıkarım dizlerinin üstüne

Kıvrılırım öylesine mutlu

Şarkılar söylerim içimden

Her akşam dönüşünde

Koşarak karşılarım seni

Sürünürüm bacaklarına

Uzanır okşarsın

Uzun uzun oynaşırız öylece

Sevgi sözcükleri söylersin muhakkak

İşte o zaman

Ne kıyametim kalır

Ne mutsuzluğum...

Ah bir kedi olsam da

Yanında olsam

Kıvrılıp kucağında

Mışıl mışıl uyusam...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..