Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Dilek

Dilek
 

Fısıldamıyor artık bana bağırır gibi
Kabukları soyulmuş yaralarım yok
Dayak yemiyorum hüzün şeytanından
sönüyor yaktığın ateş
altından nehir akıyor duyguların
temizleyebileceğim kadar kirliydi ardım
arınıyorum bu soğuk karanlıktan..
bastığım dünya asfalt,
ağaçları özlüyorum bazen..
her gün biraz daha eskiyor yüzün
tazeliğinin yitirilişi umrumda değil
kaçamıyıcaksın .. eskimekten
ve bulamıyıcaksın başkalarında beni
nede olmak istediğin kendini!!
büyüyor varlığım varlığını yok eden..
bir maceraydı bu biz öldüren..
zaman seni vuruyor içimden acımadan, söküp atıyor
toplamıyorum parçaları artık savrulan
kaoslarım sakin, labirentlerimde tabelalar var
sana benziyor baktığım, çözdüğüm düğüm
indirmiyorum yetişkinliğimi bu oyun alanına
aşk beni bıraktı, kalbinin fakir atışlarında
unutkanlığım araştırılıyor.....
- Umrumda olmanı dilerdim..
 
Toplam blog
: 2
: 240
Kayıt tarihi
: 01.10.08
 
 

19 Mayıs, 1984 doğumluyum.. Müzisyenim, gitar çalıyorum, şarkı söylüyorum ve kendi bestelerimi çalıp..