Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Dillerim lal

Dillerim lal
 

Akşam oldu yalnızlığa büründüm,

Şiirlerde , düşlerde ararım seni,

Bir gül bahçesi ol, ben bir bahçıvan,

Mecnun gibi yanar dererim seni.

 

Yüreğim yaralı, gönlüm  cezalı,

Hasretin kanıma girdi gireli,

Düşlerim, ümitlerim hep param parça,

Bu garip aşka ben düştüm düşeli.

 

Sana söyleyecek çok şeylerim var,

Dillerim lal oldu söyleyemem ki,

Sanki aramızda hep  yanardağlar,

Bu nasıl bir sevdadır hiç bilemem ki.

 

Hiç kimse çözemez bu bilmeceyi,

Karanlıklar sarıyor gitgide beni,

Tekrar dünyaya gelirsem eğer,

Yine severim aşkım delice seni.

20 Nisan l965 Ankara

 (Duygu Pınarı isimli şiir kitabımdan alndı)

 NAHİDE ÇELEB İ 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..