Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dip.....

Dip.....
 

Eski dostları görememenin ıssızlığında,  

Ve kitaplarımın hepsini kolilere doldurmuş olmanın mutsuzluğunda; 

Evet her şey yeni bir göçe işaret ederken öylece bırakıp gidememenin çaresizliğinde ,  

Geçirdim benden başka herkese bayram olan günleri. 

Tatil geldi geçti,  

Şimdi vakit sarı bir mevsime gebe. 

İçim içim sancıyor ! 

Sarı mevsimin hüznünde,  

Kadeh kaldırmak istiyorum geçmişimde ki her bir sevgiliye . 

Vakit geçiyor, vakit işaret ediyor yeni ıssızlıkları . 

Ve ben; ben bomboş kalmış evimin dört duvarı arasında ; 

Yenilikleri bile istemekten korkan ,  

Ve birde sahipsizliğin umutsuzluğunda ; 

Küt küt atan yüreğimin sesli sessizliğine kulaklarımı tıkayarak ,  

Ve sadece damarlarımdan akan kanın dolaşımını izlemekten gayrı yorgun düşerek ,  

Bırakıyorum kendimi sonbahar rüzgarlarına....... 

 

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..