Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '17

 
Kategori
Şiir
 

Dış Kapının Mandalının Şarkısı

Dış Kapının Mandalının Şarkısı
 

Dış kapının dış mandalı, hadi al eline sazını


Neydi bu ses gecenin bir yarısı
Yıldızların ellerinden tutup gelmiş
Köpekler ağzından aşk salyalarını dökerken
Bir zevk dünyasının kanıtı gökyüzünde ay
Sen hiç aynı pencereden baktın mı?
Gözlerin kör görmek istemediklerine zaten
Sen öğreten, ben bir kul işte ikimizin farkı
Hızma takmış geziniyor düşler
Gelinlik kızlar gibi 
Perdede bir oyun duruyor yazdığın
Gel dedin geldi,
Git derken öldürmeyi planladığın
 
Uslu çocuklar gibi ağladım belki de
Dış kapının mandalının şarkısı
Yankılanıyordu tütün kokulu odalarda
Bir çığlık düşürmüşsün sarımtırak
Kimden kaldı bu ses beş vakit
Yoksa sen aynı yola mı koyuldun
Rahmetinden bahsederken
Merhametini nerde unuttun
 
Bırak şimdi bana kendi şarkını söylemeyi
Sen en can alıcı katilden daha merhametsizsin
Gözlerin keskin bir alet yarası
Ben ölümleri vuslat bilirim 
Bak çalıyor yine denizlerin ihanetinde
Gelmeyen gemilere varılmayan köpüklerle
Çalıyor yine diyorum duyuyor musun?
İsli bir lambanın altında açık radyodan geliyor
Dış kapının mandalının şarkısı
Sözleri senden bahsediyor
Gecenin ekmeğime sürdüğün ay ışığı ihanetinden
Yar olamayıp yara olansın sen
Ezik köylü çocukların hesapsız aşkı
Biz alışığız bu şarkının sözlerine, sen yabancı
 
Baki EVKARALI
 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..