Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dışarı Çıkmak

Kapıyı çekip çıkmak değil.

Dışarıya don gömlek çıkılmıyor.

Ve içeride de takım elbiseyle oturulmuyor.

Dışarının elbisesi başka içerinin başka.

Her giriş çıkışta elbise değiştiriyorsun.

Saçını başını tarayıp kendine çeki düzen veriyorsun.

Ve bunu karşı bakkala ciklet almaya giderken bile yapıyorsun.

İşin gereği günde on kere çıktığın oluyor.

Evdekilerin ihtiyaçları hiç bitmiyor. Hele de bir benim gibi Sirkeci hamalıysan bakkala git, manava git, ekmek almaya, hastaneye, postaneye, düğün dernek, neme gerek…

Kapıda versek, içeri girmesek çünkü çıkmak zor.

Ağalar beyle bilmez onların her şey önüne gelir.

Kurtulmak için suç işleyip hapse girmeyi bile düşündüm ya nur yüzlüyüm adam öldürsem inanmazlar.

Bana kimse acımıyor ama ben kendime acıyorum.

Sadece ayakkabıları giyip çıkarmak bile zulüm.

Bence insan dışarıya doğarken girmeli ölürken çıkmalı.

Benim gibi insanlar olduğunu düşünerek bu satırları yazıyorum.

Bu ağlak yazı için cümle okuyucu tebaasından özür dilerim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..