Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Doğmak

Doğmak
 

alıntı


Dünyaya doğmak, yaşama doğmak, anne babaya doğmak, vatana doğmak. Her yeni günle güneşe veya buluta doğmak.
Aslında doğmak ölümle ilk merhabalaşmak.
Eğer başlangıçla bitiş arasındaki yolumuzda, hep sevgiyle sevgiye yolculuk edebiliyorsak ve geçtiğimiz yollara sevgiler bırakabiliyorsak..
O ZAMAN BELKİ GÖKKUBBEDE BİZİMDE BİR YILDIZIMIZ OLUR..Kimbilir

Şikayet

Kimselere diyememki
Şikayetim seni sana.
Dikenini söylemedin,
Sevdirirken gülü bana.

Ben demedim beni yarat,
Aşkmış dertmiş harcıma kat
Tut benide dünyaya at,
Şikayetim seni sana..

Ya bu kalbi vermeseydin
Ya da duygu koymasaydın
Bir de kuluna sorsaydın
Şikayetim seni sana.

Hem iyilik verdin hem kötülük
Sevgiyle sarhoş körkütük
Bir de hasret verdin tutup,
Şikayetim seni sana..

Nasısa çıkıp katına,
Varacağım huzuruna
Sözüm yok yalan dünyana
Şikayetim seni sana...

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..