Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Doğum günümde ölmek isterdim anne

Doğum günümde ölmek isterdim anne
 

Abimin okuldan bir arkadaşı yaz tatili için bize gelmişti. Onunla yazdığımız şiiri paylaşmak istedim...


Doğum günümde ölmek isterdim anne,

Bir cemre gibi düşmek geleceğe

Kalemin kağıda yazması gibi sevmek isterdim

Yağmur damlalarını biriktirmek isterdim avuçlarımda

Her biri gözyaşı gibi düşmesin diye toprağıma.

Düşünmek isterdim sevmek ne demek diye…

Bir tiyatro sahnesinde izlemek isterdim hayatımı perde perde…

Ve her seferinde gülmek isterdim çaresizliğime…


Tebessüm olmalıydım ağlayan bir bebeğin gözlerinde

Ve bilmeliydim hayat ile yaşam arasındaki ince fark nedir diye?


Anlatabilmeliydim derdimi ve söz olmalıydım söylenemeyen cümlelere…

Hasret olmalıydım bir anne öle yavrusu arasında

Uzaklaştıkça perçinlenen sevgi olmalıydım aslında

Bir kaldırım mühendisi olmak isterdim anne

Okuyup saçlarımı ağartmak yerine

Hayatı anlamak isterdim öylesine…

Bulutlu bir gökyüzünde süzülmeye çalışan güneş ışığı olmalıydım.

Mücadelesi olmalıydım ekmek parasında sıkıntılı bir babanın

Bu sayede üzmezdim her şeyi isteyip düşlerine.


Bir yıldız gibi güneşe aşık olmak isterdim

Karanlık ile aydınlığın savaşına kanmadan aydınlığı beklerdim…


Seni yalnız bırakmak istemezdim anne

Ama ölüm böyle bir şey işte.

Elimde olsaydı

Öldüğüm gün tekrar doğmak isterdim anne…


Saruhan OSMANOĞLU
Yıldız YETİŞTİREN

 
Toplam blog
: 37
: 967
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Blog yazarlarından Esma Kahraman'ın önerisi üzerine yazılarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Esm..