Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Doğum günün kutlu olsun canım kızım

O benim canımdan bir can
Neyleyim ben onsuz geçen günleri
Başımın tacı biricik kızım
Eşsizsin bu dünyada
Şansımsın benim birtane kızım 

Nazar değmesin sana budur dileğim
İlk göz ağrımsın, anamın adı
Sensin benim hayat kaynağım,
Allahım'dan dilerim mutlu yaşayasın
Nisan'ın onbeşi geldiği zaman, heyecanlanırım daima... 

İyi ki varsın birtanem benim
Kendini koru bütün bela ve şerden
İstemem gelmesin zarar tırnağına
Benim birtane yavrum
İnsanlar bakmasın sana kem gözle
Nasıl bir sevgiymiş bu kendime şaşarım
Onsuz geçen zamana düşmanım,
Nasıl ki bakışınla mahvedersin beni
Bir gülüşün eritir bütün bedenimi
İki cihanda mutlu olasın
Razıyım ömrümden ömür alasın. 

SENİ ÇOK SEVEN BABAN... CANIMDAN CAN İYİ Kİ VARSIN İYİKİ DOĞDUN... 

AHMET KAPLAN 

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..