Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Doktor! benim adı konmamış hastalıklarım var

Doktor! benim adı konmamış hastalıklarım var
 

İzninizle size dört beş tanesini sayayım hemen!
Sosyonevrotik deformasyon sendromum var mesela...
Bir dakika-bir dakika! Sözümü kesmeyin ne olur!
Biliyorum sizde yabancısınız böyle bir hastalık karşısında...
Elden bir şey gelmez...Takdiri ilahi diyelim...
Efendim, bu hastalıkla ben ta 18 yaşımdan beridir boğuşuyorum maalesef!
Ne zaman trafiğe çıksam, 5-6 yaşlarında çocukları ön koltuğa oturtup, yollarda tam gaz ilerleyen insanları görünce , bu hastalığım ağırlaşıyor... Ellerim-ayaklarım titriyor...Başım zonkluyor...Ağzım sulanıyor, tansiyonum çıkıyor... Elimden de bir şey geliyor maalesef...
Sonra birde bende Pandemik Transportatif İltihaplanma var doktor bey!
Ne zaman otobüse binsem, bir yaşlıya, hamileye, ya da gaziye yer vermeyen birisini görünce, kan basıncım tavan yapıyor, dilim uyuşuyor, koltuk altımda kaşınmalar baş gösteriyor...
Asıl bir de şey var... Dur bakayım neydi o? Hah... Kronik kolerus Yobazit kasılmaları oluyor...
Özellikle, bakın şu bacağımda...
Ne zaman, bir yobaz görsem, sağ bacağıma hakim olamıyorum... İçimden poposuna tekme atmak geliyor... Durduramıyorum ne yapayım?
Son olarak bir de şey var bende Doktor bey! Kuantitif Anormik Depresif Egoyum denen bir hastalık var...
Söyleyin bana ne olur? Lütfen saklamayın! Ne kadar ömrüm kaldı...
Biliyorum, insanlar hastalığımdan dolayı beni dışlıyorlar...Ama ne yapayım, tedavi edilemiyorum bir türlü Doktor...
Son çare size geldim...
Sende bunun bir tedavisi vardır dediler...Bak eğer sen de beni iyileştiremezsen ben biliyorum yapacağımı...
Gidip, bana bu hastalıkları bulaştıranlardan hesap soracağım... Mesela Nart ağabey'den alacağım ilk intikamımı...İlk defa esnek düşünmeyi bana o öğrettiği için...
Ya da okuduğum kitapların yazarlarını bulup, teker teker cezalandıracağım, bana kalbimle yaşamayı öğrettikleri için...
Söyle doktor! Sence iyileşme ümidim var mı? 

 
Toplam blog
: 2
: 402
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Haziran 1980 Ankara doğumlu... Hayatta öyle büyük idealleri olmayan, sözde kahramanlıklar peşinde ko..