Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '14

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Doktor var, doktorcuk var

Doktor var, doktorcuk var
 

görsel netten


Yirmi yıl önce dişlerimi yaptırmıştım. Azı dişler hariç, alt üst dişler çekildi yeniden yapıldı. Azı dişler kanal tedavisi, dolgu ve kaplama yapıldı. Ne kadar sağlam ve özenle yapıldı ki, yirmi yıl götürdü. O dişleri yapan çiçeği burnunda pırıl, pırıl bir diş hekimi, sağ olsun var olsun ona teşekkür borçluyum.

Geçen gün üst azı dişimde bir sızı ve ağrı başladı, eşim baktı (her ne kadar hayvan doktoru olsa biraz bir şeyler anlıyor) çürüdüğünü söyledi.

Sabah erkenden bir diş hasta hanesine gittik, özel değil. Sıraya girdik ve görevli doktor dişe baktı: “Bunda pek bir şey yok, gece uykudan uyandıracak bir ağrı olursa o zaman gelin.” Diyerek bizi gönderdi ve ben yine sızı ve ağrı ile boğuştum.

Tesadüfe bakın ki: Yirmi yıl önce dişlerimi yapan hekim kızımız (aynı zamanda aile dostumuzun kızı) beni ziyarete geldi. Kendisine durumu anlattım, bakınca çok kızdı: “ Meslektaşım, nasıl böyle bir şey söyleyebilir, bu diş gittikten sonra, dişi çekecek ve dişten olacaksınız, hemen yarın gelin.” Dedi, ertesi gün dişi temizledi, kanal tedavisini yaptı, orayı geçici doldurdu, iki gün sonra da dolguyu yaptı ve kaplaması yapılacak. Kendisine çok teşekkür ediyorum, gerçekten mesleğini laiki ile yapan bir hekim. Dilerim ülkem bu tip mesleğinin ehli olan hekimlere kavuşur.

Sağlık en büyük hazine kıymetini bilelim.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..