Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Dokunamasam da ısınıyorum sıcaklığınla

Dokunamasam da ısınıyorum sıcaklığınla
 

Suadiye de Gün Batımı...


Mavi yalnızlığımı,
seviyorum galiba.
Dokunamasam da ısınıyorum
olmayan sıcaklığınla.
Senli maceraya hazırım hülyalarımda...

Kırık dökük bir iskemle
denizin kıyısın da.
Bir duble rakım
bir de
meze diye attığın kahkaha...

Bir melodi geliyor kulağıma
sen varsın ya aklımda
hayal de olsa
başlıyorum seninle dansa....

Sokuldukça sokuluyorum sana
heyecanım dorukta
sıkıca sarılıyorsun bana
bir hoş oluyorum
dudaklarıma dokunduğunda...

Bunlar düş bile olsa,
bil ki,
kurtulmak istemiyorum asla...

 
Toplam blog
: 44
: 286
Kayıt tarihi
: 30.05.09
 
 

İstanbul doğumluyum.. İstanbul' da yaşıyorum.. Emekli bankacıyım... Çocuk yaşlarda başladığ..