Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Dokunur dururuz yaşama

Dokunur dururuz yaşama
 

Caddelerden, sokaklardan geçerken dokunuruz.


Dokunur dururuz yaşama gıdım gıdım

Sabahın erkeninde uyanır, gerinirken dokunuruz,

Caddelerden, sokaklardan geçerken dokunuruz.

*

Mavi gökteki bulutlara bakar dokunuruz,

Sevgilinin ellerine, gözlerine değer dokunuruz,

Kediyi, köpeği, kuşu, civcivi sever dokunuruz.

*

Kokladığımız portakallarla dokunuruz yaşama,

İçtiğimiz serin sularla dokunuruz,

Yaşadığımız küçük heyecanlarla dokunuruz.

*

Aşka, okula, işe koşarken dokunuruz,

Düğünde, eğlencede, gezide coşarken dokunuruz,

Tutunacak dalı bulmadan önce, düşerken dokunuruz.

*

Rüzgar yüzümüzü, saçlarımızı yokladığında dokunuruz,

Yaşamın türlü halleri canımıza patladığında dokunuruz,

Doğumhanede bir bebek ağladığında dokunuruz.

*

Tohumlar eker dokunuruz, selfiler çeker dokunuruz,

Ayrık otlarını söker dokunuruz,

İşsizliğin, yoksulluğun, yalnızlığın bileğini büker dokunuruz.

*

Dokunur veririz, dokunur alırız,

Dokunur giyinir, dokunur soyunuruz,

Dokunur acı çeker, dokunur mutlu oluruz.

*

Dokunur dururuz yaşama gıdım gıdım,

Yürürken bu fanide adım adım,

Dokunulur, dokundurulur, dokunuruz.

 

25.03.2017

10.00

 
Toplam blog
: 284
: 245
Kayıt tarihi
: 21.06.14
 
 

Yaşadığımız evrenin oldukça zengin bir yer olduğunun farkındayım.  Bu zenginliğin çok az bir kısm..