Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dönülmez akşamın ufkundayım

O değil de,

'Evet', 'Hayır' kelimesi birbiriyle ne kadar kavgalı dimi? İnsanın kaderini değiştiriyor.

Nikah masasında Allah muhafaza 'Evet' dediğiniz anda dönülmez akşamın ufkundasınız.

'Hayır' dediğinizi düşünsenize, misafirlerin yüzündeki o şaşkın o aptal ifadeyi... Alın işte... yine dönülmez akşamın ufkundasınız.

Ya referanduma ne diyeceksiniz?

'Sustum sustum, padişahın kızı olsan sustum sustum' diyosunuz dimi. Sizi gidi sizi...

O değil de;

Uzak biyerlere gitmek vardı şimdi hatta gitmek yorar beni.. şu an uzakta olmak vardı. Düşündüm de hiç yurtdışına çıkmadım, hiç heves de etmedim. Hatta pasaportum bile yok.

O değil de,

Gitmeli bazen gidilmeyen yerlere...

O değil de;

Bugün de akşam oldu. Tıpkı Türk filmlerindeki gibi... Günler haftaları, haftalar ayları, aylar yılları... neyse.. öyle işte...

O değil de;

Eskiden bişi vardı, başak mı neydi. Kılçıklı bişidi. O kılçıkları sapını koparmadan tek tek sapından ayırıp yastığımızın altına koyardık. Dileğimiz gerçek olacaktı sözde. O yaşta ne diliyosak artık.... Meşakkatli bir işti. Nerden aklıma geldiyse...

O değil de;

Drinkim ısındı yaa.. Üşenmesem kalksam yerimden de buz atsam içine...

O değil de;

Annemi babamı özledim. Memlekete gittiler, gelsinler artık yaa!

O değil de;

Burcu'dan sonra şimdi sana da iyi bayramlar Ayşegül...

O değil de;

Hepinize iyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..