Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Dört duvar

Dört duvar
 

Dört duvar arasına sıkışıp kalmışlığın acısını yaşıyorum.

Dört duvar arasında çekiyorum bütün ağrılarımı.

Dört duvar arasında hissediyorum sancılarımı.

Dört duvar arasına sığınıp insanlardan kaçıyorum.

Dört duvar arasında yaşıyorum.

Bütün kelimelerimi dört duvar arasında haykırıyorum.

Dört duvar arasında çekiyorum çilemi.


Dört duvar arasından kaçamıyorum.

Attığım her adımda hissediyorum.

Söylediğim her söz bağlanmış.

Kelimelerim alacaklı karanlığımda

Sanıklar tükenmiş, mürekkep bitmiş.

Ben davamı sürdüremez halde

Hakim çoktan gitmiş.

Karar verilmiş, katipler yazmış.

Tek bir söz çıkamazken ağzımdan,

Birileri beni müdafaa etmiş.

Avukatım kelimelerin içine saklamış yalanımı

Karar verilmiş bensiz,

Karar verilmiş sebepsiz,

Karar verilmiş…

 
Toplam blog
: 20
: 430
Kayıt tarihi
: 10.06.09
 
 

Balıkesir'in Gönen ilçesinde yaşıyorum. 1993 Bandırma doğumluyum. Gönen Anadolu Lisesine gidiyorum v..