Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Dört ortalı şiir defteri!

Arada bir kurcalıyorum şiir defterlerimi
Bıyıklarımın ilk terlediği yılları hatırlıyorum
Karanlık odam geliyor gözlerimin önüne
Hüzünleniyorum

Yanık bir arabesk şarkı duyulurdu cızırtılı pikabımdan
Açık hava sinemalarındaki aşk filmleri çıkmazdı aklımdan
Fabrikatör Hulusi Kentmen’in oğlu viskisini yudumlarken
Ben küçük odamda küçücük yüreğimi ısıtmaya çalışırdım
Hayali aşk'lardan payıma düşeni bölüşerek

Onu arayıpta bulamıyordum iyi ki
Varsın olmasındı el ele tutuşmalarımız öpüşmelerimiz.
Yoksa nasıl şiirler yazardım dört ortalı kareli defterime

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..