Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Rüyalar gerçek olsa...

Rüyalar gerçek olsa...
 

Bu son desem sana,
Son bir öpücük kondurup veda etsem,
Neden desen!
Ben sussam.

Tesadüf olsa,
Radyoda benim şarkım çıksa,
Sen sesini açsan!
Ben dursam.

Arkamı dönsem,
Sana baksam,
Sen bir tebessüm etsen,
Koşarak yanıma gelsen!
Ben durmaya devam etsem.

Sıkı sıkı sarılsan bana!
Seni seviyorum desen.

Bir Çikolatalı pasta olsa,
Bide yanında sütlü bir kahve,
Anneme gitsek!
Sen tanışsan.

Evlenmek istiyoruz desek,
Annem tamam dese,
Dedem beni sana verse!
Mutlu olsak.

Sabah işe gitme derdi olmasa,
Şu saatte başımda çalmasa,
Rüyamında içine etmese!

Ne güzel olurdu rüyalar gerçek olsa...

 
Toplam blog
: 31
: 592
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

19.05.1988 yılında İstanbul Fatihte doğdum. Mecburi istikametti benim ki, paramız olmadığı için Fati..