Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '22

 
Kategori
Şiir
 

DOST

DOST

 

Bulunmaz nimet oldun bana,

Kederleri, sevinçleri birlikte paylaştık,

Mutluluğa birlikte yelken açtık,

Birlikte yaşlandık, teşekkürler dostuma.

 

Candan sevdik, sevildik,

Sözün güneş misali ısıttı beni sımsıcak,

Azgın denizde liman gibi sığınak,

Dost dedik, dostum dedik, öptük kokladık.

 

Yanlışlarım değişti seninle,

Değerlerimi seninle yücelttim,

Verdi seni bana, tanrıma şükrettim,

Seninle vardım yaşamın farkına.

 

Kırgınlıklarımız buz üstüne yazıldı,

Bir sıcak gülücükle buzlar çözüldü,

Başımda taç, yüzümde gülücüksün,

Varlığın, kıymetin, her şeyden üstün.

 

 NAHİDE ÇELEBİ

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..