Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

zirve özden özpınar

http://blog.milliyet.com.tr/fidanlar

25 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Dostum'a

Adımların donuk, durur
Unuttuğun renk sarar çemberini
Gölgeler hızlı, soğuk kırılgan.
Kaybolduğun bir düşe
Düşersin dostum.

Yüreğinin atışı, bir damla
Asılı kalır göz pınarında...
Düşünde kaybolan hiçliğini
Duymuşken en acısından;
Tarifsiz korkudur saran benliğini.

Yüreğinin yangısı deşilircesi
Zamana söversin dolu dolu...
Zamansa senaryo, acı bir çığlık
Bent olmaz ruhunun, bendi
Umudunun ışığıyla açılsın dostum.

Değerli Şair Dostum Sayın Cafer Demirtaş'a ithaf ediyorum.

 
Toplam blog
: 363
: 353
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Buca Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Emekli öğretmenim. İzmir'de yaşıyorum. Adaletin, yalınlığın, sev..