Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '07

 
Kategori
Kitap
 

Dualar kalıcıdır

Gün içerisinde bir kaç mola vererek bitebilecek bir kitap hatta mola vermeyi sevmeyenler için bir iki saatte bitebilir. Dili ve anlatımı tabi ki yalın. Diyalog halinde akıp giden bu kitapta benim tam olarak benimsiyemediğim birşeyler vardı. Konusu için iyi diyebilirim ama hani vardır ya kitap biter ve siz kendi kendinize bu kadar mı sorusunu sorarsınız. Kitabın kapağını kapattığınızda sayfalar arasında gizli kalmış ve tamamlanmamış hikaye sizin aklınızı kurcalamaya devam eder. Bu kitap da aynı duyguları yaşattı bana. Sanki hikaye yüzeysel geçilmiş. Kitabın genç kahramanı Pelin'in annesi ile olacak ilişkisi biraz daha irdelenebilirdi gibi düşünüyorum. Belki de bu düşüncelerim belirsizliğe karşı olan tutumumdan da kaynaklanan bir sonuç görme isteği olabilir.

 
Toplam blog
: 4
: 3070
Kayıt tarihi
: 04.07.07
 
 

1979 İstanbul'da doğdum ve İstanbul'dan hiç ayrılmadım. Aslında yaşadıklarımı paylaşmak adına biraz ..