Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Dün, bugün, yarın

Dün, bugün, yarın
 

Ne çok şey, temenni ettim; ömrüm için...

Bütün yarınlar, mahzun bugün oldu...

Bugünler; hüzünlü dün'lere dönüştü..

Dün olmuş günlerim; yarın olan, bugünlerim;

Eskiyen, ömrüme eklendi...

Dünler de; çocuktum, gençtim, geçtim...

Bugünler de;

Yaşıyorum, şaşırıyorum, şükrediyorum...

Yarınlar da;

Ne olurum, ne yaparım, hiç bilmiyorum...

Dün kar yağdı; kızdım, üşüdüm, uyudum...

Bugün kar yağıyor; üşüyorum, yazıyorum...

Yarın kar yağarsa; görür müyüm, üşür müyüm ?...

Yoksa, ömrüm öksüz kalır; ölür müyüm?...

Hülya AŞKAROĞLU

 
Toplam blog
: 56
: 342
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

Akdenizliyim, gazeteciyim, aceleciyim, kelimelerin kızıyım... İstanbul'un tepesi yedi, yedisi kalaba..