Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Çıkmaz sokak

Çıkmaz sokak
 

Kelimelerim;

Gönlüm kadar, darmadağın...

Kırılmaktan yoruldum...

İnsanların riyasından daraldım...

Benliğimi; içime hapsettim...

Kendimi; kelimelere sakladım...

Rüzgarı bekledim...

Savrulup, kaybolmak istedim...

Yalnızlık; içimdeki ıssızlık...

Kalabalıklar, kabalaşır oldu...

Yakınlar, uzaklaşır...

Yalanlar, yılan oldu...

Sardıklarım, üşüttü yüreğimi...

Tesadüfen öğrendim; ölümün rengini...

Üzüntümü üstüme, yalnızlığımı ıssızlığıma;

Riyaları aklıma, kırgınlığımı kalbime yükledim...

Ömrümün yollarında; yalanlar kollarımda...

İyi niyetimi, çıkmaz sokaklarda tüketmekteyim...

Hülya AŞKAROĞLU

 
Toplam blog
: 56
: 342
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

Akdenizliyim, gazeteciyim, aceleciyim, kelimelerin kızıyım... İstanbul'un tepesi yedi, yedisi kalaba..