Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '11

 
Kategori
Siyaset
 

Dün dündür ama bugün bin gün!

Bazen insan aşkta tutuklu kalır ve Sezen Aksu "Ben sende tutuklu kaldım" diye bir şarkı söylerken zevkle dinler o şarkıyı.. "Ah! işte tam da beni anlatan şarkı" diyerek. Ben Mustafa Balbay ve onun gibi nice Silivri tutuklusu için bize hitap eden bir şarkı aradım, bulamadım.

"Bingün" olmuş öyle mi? Niyesini bilen var mı? Peki Ergenekon, kimlere konacakmışta bu kişiler orada tutuklu kalmış? Bunun; kafalarda net bir açıklaması var mı? Bu ülkede siyasete bulaşıpta, tutuklanmayan kimse var mı? Rahmetli Ecevit'inden şimdiki başbakanımıza kadar hepsi bundan nasibini aldı.

Dünya yüzeyinde bizdeki kadar; siyasetini beğenmeyip, fikrine gıcık olup, hapislere tıkılan bu kadar çok siyaset adamı görülmüş müdür? Ben bilmiyorum. Bilen varsa çıksın! Bunun tek sebebi bizim başımıza konanlardan hoşlanmamamız mı? Yoksa konanlardan hemen memnuniyet duyup, karşı gelenlere gıcık olmamız mı? Vallahi işin içinden çıkamıyorum. Ya da aslında idare edildiğimizi sandığımız kişiler tarafından idare edilmiyor muyuz yoksa! Gizli eller işine geldiği gibi bunlarla oyun oynayıp, istediğini sahneye sürüp, istediğini alaşağı mı ediyor!?

Hani vardır ya birileri kendini padişah zannederek yaşayıp giderken, vezirinin elinde rezil olmuş gider, haberi olmaz. Bizde o hesap, öyle miyiz? Asıl idare edenler kendini görünmez kılıp diledikleri atı oynatıyorlar ve her seferinde halkın çektiği eski zulümlerine çanak tutup piyasaya yeni birilerini çıkarıyorlar ve bizim gibilerde bunu anlayana kadar onuda alaşağı edip yenisini gösteriyorlar. İnsanlar "Hah! işte bu, kurtar bizi baba!" derken onlar bize bir yerleriyle gülüyor mu yoksa?

Sonra "O baba" namzedi, el altından yapılan türlü pislikler kendine mal edilirken;
"Verdimse ben verdim!", "Benzin vardı da biz mi içtik!" “Enkaz devraldık.” “GAP'ı kimseye gaptırtmam!” "O bina 35 yıl ayakta durdu diye kimse takdir etmiyor da, niye yıkıldı diye herkes eleştiriyor…" “Türbanlılar Arabistan’da okusun!” "Bana, "Milliyetçiler adam öldürüyor" dedirtemezsiniz." "Gel derler geliriz, git derler, şapkamızı alır gideriz" “Dün dündür, bugün bugündür" gibi suya sabuna dokunmayacak gibi duran özünde çok şey anlatan, unutulmaz sözler söyler!
Yani kısaca demek istediği, söyletmeyin beni, ben bir emir kuluyum işte!
Dileğim odur ki; artık bu emirbazlar kimlerse kabak gibi ortaya çıksın ve esas ceza neyse onlara kesilsin ve şu aptal "BİNGÜN"ler bitsin artık!

Sevgili Mustafa Balbay ve değerli kalem arkadaşları, tüm ordumuzun yarıya yakını,  "aslanı fareye boğduran" zihniyetten biran önce kurtulmamız dileğiyle, ruhlarınıza huzurlar dolsun. Bu karanlık günler son bulsun!

Herşey daha aydınlık Türkiye için olsun!

Saygılarımla

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..