Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Dünya dönüyor

Dünya dönüyor
 

GÖL


Zamanın değirmeninde taş eridi, kum oldu.

Tarihe attığımız kayıtlar gerekli oldu.

Dün kü hakikat bu gün ters yüz oldu

Niye yorumlansın, çünkü dünya dönüyor.

 

Çok otlaklar içinde çok ovalar oyaladım.

Aşıp – taşan arzularımı, artık frenledim.

Ben babamı unutup, seni kovaladım.

Bu böyle olmamalıydım, Çünkü dünya dönüyor.

 

Dün doğru sandığımı, bu gün yanlış sanırım.

Bazen olur, kendimden, kendimi saklarım

Her yıl başka arzunun başına dönerim.

Ben niye dönmeyim, çünkü dünya dönüyor.

 

Çok eğilen gördüm, eğilmeyen başları.

Sular duruldu, gördük dibinde ki taşları

Unvanı mı değişti, dünkü alkışları

Niye değişmesin. Çünkü dünya dönüyor.

 

Nasıl döner bu devran, nasıl döner bu devir,

Tazıların üstüne tavşanlarda gülermiş,

Dünya var olduğundan bu yana her şey değişti.

Değişmeyim neyleyim çünkü dünya dönüyor.

 

Ebedi dünyayı ben ebedi sanmadım.

Bir ateşe tutuldum, bin ateşe yanmadım.

Putlar geldi, gitti hiç birine inanmadım.

Niye inanayım, çünkü dünya dönüyor.

 

Döndükçe bu dünya yok ta dönüp var olur.

Kuruyan çeşmelerden sular yine sel olur.

Bu dünyanın hayırlı da şeri de yine tekrar olur

Niye tekrar olmasın, çünkü dünya dönüyor.

 

Binlerce yıllar bu dünya ufacık bir dönse de,

Bir yuvanın bülbülü bin budağa konsada

Aylar, yıllar fasıllar birbirini dansa da

Değişmez ahtım, çünkü dünya dönüyor.

 

                             18.04.2013.Ali KARAGÖZ

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..