Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '20

 
Kategori
Siyaset
 

Dünya Dönüyor...

İçime daral gelmeye başladı…

Nereye baksam; tercihen televizyon izlemem, internet sitelerinde gezinirken…

Nedense…

Yandık bittik, tarzında ya haber ya da köşeyazısı görüyorum.

Bu durum siyasal iktidara göbekten bağlı medya kuruluşlarında da böyle, tozpembe bir tablo resmedilmekte.

Ama, ben, iktidar tarafına bakmayacağım…

Gerçekten de daha önceki yazımda da belirttim, karamsar bir tablo çizerek, umutvar bir memleket düşlenebilir mi?

Zaten bildiğimiz şeyler bunlar: Ekonominin daralması, işsizlik, doların bir fırlaması bir inmesi, cinayetler, intiharlar…

Gerçekten de bazen haber sitelerinde gezinirken, birden okumaktan vazgeçiyorum.

Tabii ki habercilerin görevi, yaşam içinde vuku bulan olayları, dönüşümleri, gelişmeleri “nesnel” bir gözle yansıtmaktır.

Bir diyeceğim yok.

***

Ama dikkat ediyorum, sırf muhalefet yapmak için, sırf insanların dikkatlerini odaklayabilmek için, “yandık bittik”, “mahvolduk”, “yarınlarımız ellerimizden kayıp” gidiyor minvalinde endişe ve korku yaratan yazı-yorumları okumak da…

Umutsuz, çaresiz ve bitap hâldeki yurttaşlarımızı daha büyük bir korku ve endişe sarmalına sevk etmez mi?

Bilemiyorum ama acaba bu memlekette hiç iyi bir şeyler olmuyor mu?

Ben tabii demiyorum, insanlarımızı bir “yanılsamaya” tâbi tutalım. Ama bu evrende insanlara umut vaat edecek gelişmeler de oluyordur diye düşünmekteyim.

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..