Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '21

 
Kategori
Güncel
 

Dünya Sizinle Güzel

İyi insanlar iyi ki de varsınız. Ne zaman umudumu yitirsem en dipsiz kuyulardan sizin yardımınızla çıkıyorum. Haberleri izliyorum, gazetelere bakıyorum, şiddet, taciz, tecavüz, saldırı...  Bir an umutsuzluğa kapılıyorum, sonra siz iyi insanlardan biri düşüyor aklıma... Merhameti, sevgiyi, insanlığı, dürüstlüğü,  samimiyeti, kendine kılavuz edinmiş güzel insanlardan biri... İnanın dünya sizinle güzel. Sizin sayenizde ayakta kalıyoruz. Düşünyorum, bu ne yaman bir çelişki; bir yanda bir türkü dinlerken bile gözleri dolan iyi insanlar, diğer yanda kötülük yapmak için nedene bile ihtiyaç duymayanlar... Küfretmekten, saldırmaktan keyif alanlar...  Kötülükten beslenenler...

Siz iyi insanlar, hayat da dünya da sizinle çok daha güzel... Kendinizle gurur duyun. Çocuklarınız üzerlerindeki giysi, ayaklarındaki ayakkabılarla değil, sizin gibi iyi insanların evlatları olduğu için gurur duysunlar. Göğüslerini gere gere, benim annem babam çok iyi insanlar bir karıncayı dahi ezmez desinler. 

Güzel bir gün dileklerimle...

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..