Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Dünya ve İnsan Birliği

 
                                                         Dünya ve İnsan Birliği
 
Dünyanın gidişatını hesap ederken, geçmişini, bugününü, geleceğini baz almalıyızdır. Aynı şekilde  insanı tanımak ve anlamak içinde, yapısal özelliklerini ve niteliklerini bilmeli ve tanımalıyızdır.
                                                            İnsan ve Mutluluğu
 
Bu dünyada kariyer sahibi olmak için çok çalışmak ve başarılı olmak gerekir. Zengin yaşamak ve lüks içinde şatavatlı bir hayat sürmek için servet bolluğu lazım gelir. Huzur içinde mütevazi bir hayat yaşamak ve mutlu olmak için insan olmak için kafidir. Bunların hiçbirini yapmamak içinse, Evet ben, köle olmayı kabul ediyorum. Hayır ben, mücadele ediyorum. Orta bir yol olarak ta ben, inzivaya çekilmeyi seçiyorum, denmelidir.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..