Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Dünya'yı yeniden yaratabilseydim

Dünya'yı yeniden yaratabilseydim
 

Dünya'yı yeniden yaratabilseydim.
Ters çevirirdim, gökdelenleri, kuleleri
Yok ederdim, nükler santralleri, baz istasyonları.
Savaş verirdim, beton yığınlarına, petrolün türevlerine.

Dünya'yı yeniden yaratabilseydim.
Atom denen çağın vebası, insanlığın kara damgası.
Yaşatmazdım, Hiroşima'yla, Negasaki'deki dramı.
Bırakmazdım, insanların yüzündeki korkuyu.

Dünya'yı yeniden yaratabilseydim.
Bir Somun ekmek için,
Boğazlatmazdım, insanları birbirine.
Uzak kalmazdım, binlerce bebek ölümüne.

Yağdırtmazdım, tonlarca bombayı tepelerine.


Hasan Göksu
Paşabahçe/İST.
22/04/2008

 
Toplam blog
: 465
: 1550
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Çevreye saygı, insanlık görevi olarak algılanmalıdır. Bankacılık ve finans yöneticiliği  uğraşım ..