Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Dünya yuvarlak

Dünya yuvarlaktır. Aynı yöne giderseniz, başladığınız yere dönüyorsunuz. Dünyanın yuvarlak olduğunu en çok politikacılar biliyor. Onlar hep başladıkları yere dönüyorlar. Sarı gülüm var benim. Garip gönlüm var benim. Severim. Güzel şarkıdır. Sarıgül, diyecektim. Şöyle şarkılı güzel bir başlangıç olsun istedim. Ben yarime gül demem. Gülün ömrü az olur.

Sarıgül DSP' ye geri dönmüş. Yani başladığı yere. Ee dünya yuvarlak. DSP, Sarıgül ile komadan çıkarmı, yoksa hepten bitkisel hayatamı girer? Şişli, AKP' nin eline geçer mi? Şişli sakinleri alaca karanlığa düşerler mi? Şu kadarını söylemek doğru olur. Sarıgül soldu. O devri alemini bitirdi. Başladığı yere döndü. Şişli'li seçmenler, CHP' de birleşin. Gülü vazoya koyun.

Duydu ki; seçim kömürü Valilik kanalı ile dağıtılıyormuşş. Kömürün, haşa AKP ile ilgisi yokmuşş. Böyük devletimiz ve bösböyük hükumetimiz, vatandaşını üşütür mü? Üşütmez. Döker iki ton kömürü kapı önüne, ohh kestane kebap. Oy vermek sevbap. Burada Müfettiş Kemal Kılıçdaroğlu nun devreye girmesi ve Vailik bütçesini şöyle bir irdelemesi gerekiyor. Kaç liralık kömürü nasıl dağıtmışlar. Karşılığında vatandaşa makbuz imzalatmışlar mı? Parmak izi var mı? Varsa kime ait?

Süper Başkan, Ruslardan yol kiralamış. Ayda 80 bin YTL ödüyormuş. Koskoca başkentin, koskoca super başkanına yakışacak bir buluş. Ankarada yol yoktu. Süper başkan yolu buldu. Ruslara da yolluk veriyor. Super Başkan yolsuzluğun çaresini böylece bulmuş oluyor. Bu iddiaya super başkan ın vereceği super cevabı duyar gibiyim:

" İspat edemeyen şerrefsizdir." Bu şeref kimdir? Nerededir. Yoksa Yeşil bu Şeref mi. Bu Şeref, bütün AKP lilerin dilinde. Biride çıkıp, o şeref bize ait, demiyor. Estağ fürüllah, ne münasebet, o şeref bize ait.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..