Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

26 Haziran '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Dünyanın en iyi şairi kimdir?

Dünyanın en iyi şairi kimdir?
 

Özdemir Asaf'a seslenirken!

Haddim olamadı ki her bir şiirinizi okuyabilmek.
Korktum.
Veli'nin oğlu Orhan Veli'den korktuğum gibi!

Topkapı Sarayı'nda ki Kaşıkçı Elması'da olamazdınız siz!
Hırsızlık bu ya, kim bilir belki çalardım diye!

Bam Teli'min üstadları!

Özdemir Asaf, Veli'nin oğlu Orhan Veli ve Nazım Hikmet diye bir deli...
Yunus Emre, Hz. Mevlana, Hacı Bektaşi Veli.

Ya göklerin serdarı Hallacı Mansur'u, bağların harmanı Ömer Hayyam'ı unutmak olurmu ki yazamadığım vardır benim.. Onları da Allah görür, Allah duyar, Allah bilir ve bildirir.

Biz, biz, biz diyenlere!
Sizlere soruyorum!

Siz haniden berisiniz?
Bilmiyor musunuz?

Ben mi?
Nereden mi?

Ruhumla ruhunuzun önündeyim.
Tabi ki sizlerle en tepedeyim.
Halim ki nicelerine dipteyim.

Hani şu eğreti durup da yukarıya çarçabuk çıktığınız, zırvaladığınız ve her nedense bir türlü inmeye de layık bulamadığınız, (işte o!) yıkık gönül evimden ve çoook derinden cümlenize diyorum!
Arş'a kadar selam olsun..


Çingen Sabiş.

Antoloji Kaydı: 15.11.2004 00:08:00 İstanbul - Gün oldu, harman oldu ve şimdi ki zaman 25 Haziran 2008 Kıbrıs oldu.


Kaynak: Sabiha Rana-Beyaz Düşler / Antoloji: http://www.Antoloji.Com/sabiha_rana


Resim: Artcom

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..