Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Dünyayı kurtaran medyam

Dünyayı kurtaran medyam
 

Yıllardır hep eleştiririz toplumumuzu ve kendimizi. Avrupalı olamıyoruz!!!

Nedir avrupalı olmak?

Başta hata yapıyoruz. Gibi! olmaya çalışıyoruz. Gibi! yapmaya çalışıyoruz. Kendimizi yargılamaktan doğruları bulamıyor. Aksine kendimizi ispat uğruna kendimizi hatta toplumumuzu hatta ve hatta geleceğimizi yakıyor. N.Hoca misali bindiğimiz dalı kesiyoruz.

Türk doğrudur, dürüsttür. Tamam sözüm yok ama ya yüreğimizi hançerlemek neden... Siz hiç kendi hatalarını manşet yapan bir avrupa basını gördünüzmü? Sözde ermeni soykırımını günlerce yazan Fransız medyası hiç Cezayir de yaptıklarını manşete taşıdımı acaba?

Gelmek istediğim nokta şu. Kurban bayramı yaklaştı, şimdi benim Brutus medyam hançeri saplıyacak... Aslında kendi böğrüne saplayacak ta haberi yok. Avrupa birliği diye inlerken almasınlar diye (hoş alacakları yok da) çarşaf çarşaf kanalizasyondan akan kanlı derelerini. Helikopterden çekilmiş boğaz resimlerini taşıyacak manşete 'bu ne rezalet' diye. Bu görüntülerin hoş olmadığına hem fikriz ama zamanı değil. Zamanlaması yanlış. Biz bu hatayı İsviçre-Türkiye Milli maçındada yaptık tüm avrupaya bizim yaptığımız hataları yayınladık ama abartarak. Dürüst medyayız ya... Sonra ceza gelince 'biz bunları haketmedik ki' oldu...

Ben yalan yazın demiyorum ki erteleyin diyorum. Türkiyemin menfaati uğruna geleceğimiz uğruna erteleyin diyorum. Ama ben kime diyorum....! Bakakalım göreceğiz. Ama yine basın ilkeleri doğrultsunda yapılan gelecek yanlışını göreceğiz. Malesef.... Hadi dünyayı kurtaran medyam kim tutar seni...

 
Toplam blog
: 18
: 651
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Yazar, Eleştirir,Oynar,Çeker, İzler Gazeteci, Yazar, Oyuncu, Fotoğrafçı... Kitap; Rüzgar..