Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Duran Adam olmak için ne yapmak gerekiyor?

Duran Adam olmak için ne yapmak gerekiyor?
 

Taksim-Gezi park eylemlerinde polisin sert, acımasız, faşizan tutumu karşısında yepyeni bir eylem biçimi gelişiyor.

Ülkenin dört bir yanda, çok kısa sürede binlerce taraftar bulan bu eylem biçimi hareketsizlik!

Yani ‘Duran Adam’!

Duran adam olmak için ne yapmak gerekiyor?

Önce ‘Erdoğan’ın askerleriyiz ‘ diye bağıran Alperenler’den uzak duracaksın.

Sonra herkesin seni görebileceği, yani dikkat çekecek bir alan bulacaksın!

Alanda uzun süre dikkat çekmeden kalacak olursan, mutlaka yanında su gibi elzem maddelerin bulunması gerekiyor.

Sonra, bulduğun alanın ortasına geçip hareketsiz, konuşmadan, dimdik ayakta kalacaksın!

Ha bu arada ayağında mutlaka spor bir ayakkabı olmasına dikkat edeceksin…

Neme lazım, senin göremediğin bir yere gizlenen ‘Erdoğan’ın askerleri’ birden bire ortaya çıkıp, ellerindeki çivili sopalarla her an saldırabilirler. O nedenle tabanları yağlamak için spor ayakkabısı şart!

Bir müddet sonra ilgi çekip etrafına toplananlar senin gibi hareketsiz kalmaya başlayınca polisin de ilgisini çekersin.

Yanına gelen iki polis, önce sırtındaki sırt çantanı çıkartırlar, çantanın içini güzelce ararlar. Sonra üzerini de arayıp, koluna girdikleri gibi seni götürürler.

Sen yine konuşmamaya, hareketsiz kalmaya devam et!

Polis ifade alamayınca ne yapacak, tutacağı bir tutanakla seni savcılığa sevk edecek. Savcıya da aynı tutumu sürdürürsen, seni tutuklanma istemiyle mahkemeye sevk edecek.

Artık konuşma zamanı gelmiştir:

Hâkim soracak; oğlum veya kızım senin suçun ne?

Sen; bilmiyorum efendim!

Konuşsana ya, seni buraya Cami avlusundan mı getirdiler diye kükreyecek hâkim.

Sen; efendim ben falanca yerde dikiliyordum, kimseyle konuşmayıp, hiç hareketsiz bekliyordum. Polis geldi, önce çantamı çıkartıp içini aradı, sonra benim üzerimi aradı ve koluma girdiği gibi beni merkeze götürdü. Oradan savcılığa, oradan da sizin karşınıza getirdi!

Hâkim: Allah Allah… Ya bunun için adam hâkim karşısına getirilir mi? Bizim başka işimiz gücümüz yok mu diyerek seni serbest bırakır.

Sen çıkar çıkmaz yine bir başka alana gidip aynı eylemi yapabilirsin!

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..