Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Düriye Nerdesin

Düriye Nerdesin
 

Neredesin Düriye? Zülfiye’yi gönderdim
İstersen akşam üstü beş çayına gidelim
Eskilerden huyumdu, sohbeti çok severdim
Maziyi yad edelim, balayına gidelim

Balayı dedim ise yanlış anlamayasın
Zülfiye’nin üstüne gül koklamam bilirsin
Senin dikenlerin yok, sen farklı bir mayasın
Papatya mısın yoksa zambak mısın, sen nesin?

Vakit çok geç oluyor, kararını ver artık
Daha fazla beklemem, sabırsızın tekiyim
Aman sakın olmasın, ikimize de yazık
İnadımı bilirsin, ben inatçı keçiyim

18:50
19/07/2010
İstanbul

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..