Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Düşlüyorum

Düşlüyorum
 

benim gözümle güneşin batışı


Yaşamın kıyıda yürümek olmadığı

Her sabah sesleriyle uyandığım kuşların melodilerinin evrenden eksilmediği

Kıyıları döven dalgaların denizyıldızlarını toplayıp da gittiği

Annemin saçlarımı okşadığı

Baharda açan çiçeklerin solmadığı

Kadınların şiddete, töreye, cinayetlere kurban gitmediği

İnsanın insanı sevdiği, hakça eşit düzleri paylaştığı

Gökyüzünde güneşinin eksilmediği

Yağmurların umutları, toprakları sevgiyle suladığı

Günlerin geleceğini düşlüyorum.

Çocuklarının sevgiyle büyüdüğü

Sokaklarında, kırlarında oynayabildiği

Çiçekler toplayıp, şarkılar söyleyebildiği

Yollarında bisiklete binebildiği

Göklerinde uçurtmalar uçurup, çemberler çevirebildiği

Ülkeler düşünüyorum

Nehirlerinde temiz suların aktığı,

Ağaçlarında kuşların cıvıldaşıp, oynaştığı,

Yeşilin maviyle nikâh kıydığı,

İnsanların birlikte, el ele şarkılar söylediği,

Sevgiyi paylaştıkça büyüttüğü,

Topraklarında dört mevsim yaşandığı,

Özgürlüğü içine sindiren insanların yaşadığı,

Silahların olmadığı,

Gözlerin hep güldüğü, Martıların denizlerinde uçtuğu,

İnsanın insanı ezmediği,

Ülkeler düşlüyorum…

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..