Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

düştün düşeli

DÜŞTÜM DÜŞELİ

 

Ben senin aşkına, düştüm düşeli,

Mutlu geçen hangi günü gördüm yâr.

Sanma yüzüm gülse, gönlüm neşeli,

Dört yanımı gece gibi sardın yâr.

 

Bahar gelmez yüreciğim kış gibi.

Yuvarlandım yosun tutmaz taş gibi.

Mutlu olmak hayal, gibi düş gibi.

Felek gibi defterimi dürdün yâr.

 

Başım alıp nerelere gideyim.

Aşkın ile Leyla oldum nideyim.

Dört kitap üstüne yemin edeyim.

Beni ta yüreğimden vurdun yâr.

 

Aşkın ile deli oldum vallaha.

Yandım külhanlara döndüm billaha.

Bil ki şikâyetim, ulu Allah’a

Tuş edipte beni, yere serdin yâr.

 

 

                    

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..