Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Düşünmeden edemiyorum...

Düşünmeden edemiyorum...
 

Admini olduğum sayfaya bir yazı geliyor ve şöyle diyor: Öncesinde fan sayfası olduğunu elli kere belirtmeme rağmen üstelik.

Mrb hocam nasılsınız? Ben sizi çok seviyorum ve takip ediyorum, hocam benim 8 kg fazlam var ama ben bi türlü veremedim çok moralim bozuk ustumde bir ağırlık var sanki ama bu kglari ben atamadim ne olur beni uzunca bilgilendirin n yapmaliyim? Göbek ve bel bolgeme yığıldı kilolar-DİYOR...

Admin yanıtlıyor üstelik daha önce böyle birşeyi uygun görmemesine ve yapmamasına rağmen ilk kez, sahte olduğu her halinden belli olan sayfaya dönüyor ve cevap veriyor. Sırf kadın üzülmesin şu kadarcık şey için diye...

Bunun için üzülmeye dert etmeye sıkıntı etmeye değmez sevgılı Ü' ... hayat güzeldır 8 kılo fazlalık senı bu denlı sıkıntıya sokmamalı, yanına iradenı al gun ıcınde nasıl beslendıgını neyden ne kadar yedıgını gozlemle, yanı bırıncı gun ye . Sonra ıkıncı gun gözlemledıgın seylerı yapmaktan vazgec,  bır tabak yemekmı yıyorsun yarıya ındır, kosu yapmayı dene çıkmak zorunda degılsın, ya da bır kosu bantına ıhtıyacında yok ev ıcınde oldugun yerde dahı kosabılırsın sabahları ac karnına ılık lımonlu su ıcmeyı dene, sabıt kalma, hareket halınde ol ve hareketten korkma umarım faydalı olur sana bu tavsıyelerım ... Sevgılerle ... Diyorum.

Ardından onu motive ettiğim için teşekkürler geliyor hocaya yani bana, Hocam inanın ilaç gibi geldiniz aslinda bisey itiraf etmek istiyorum hocam bu aburcuburlar var ya eşim bi ara eve getirdi ve hâlâ getiriyor 2, 5 yasinda ki oglum icin ben onlari yedim ve suan 8 kilo fazlam var ve bir de ip atlasam nasil olur? Sizi seviyorum ve tabi yolunuz düserse Kizilcahamam'a beklerim... Diyor

 İşte o abur cuburlardan uzak duracaksın, yürüyebıldıgın kadar yürü, yollar bitmez, ama kilolar bu sayede gidebilir. İçine çekebildiğin kadar çek oksijeni, ve unutma bunu yapabilirim demeyi azimle herşey başarılır. Seninkisi çok küçük bir olay daha büyük ve üzücü durumları bir hayal et, bunları düşününce insan haline şükretmesini öğreniyor, umarım hızlı sonuçlar alırsın iradenin ve azminin sayesinde, davetin için ayrıca teşekkürler, ve de sevgiler ... Diyor admin yani ben.

 Hocam dediklerinizi harfi harfine yapacağim beni motive ettiniz teşekkür ederim diyor kadın yeniden.

Ve sonrasında bir resmini bırakıyor genç bir kız görüyorum, bir kadın olmuş, anne olmuş
bir kadın, gülümsüyor resimde tüm içtenliğiyle zira eşinin getirdiği abur cuburlardan dolayı 8 kiloluk fazlası olduğunu belirtmişti. Üzülüyordu bu duruma yardım öneri diliyordu kendince, bana pek dürüstçe gelmedi açıkcası yaptığım şey ama yine de hiç tanımadığım bir insanı motive edip mutlu etmeyi başardığıma inanıyorum. Bunlar tuhaf olaylar öyle değil mi, biraz garip geliyor insana. Ama içimde benim kısmen tanıdığım farklı çok faklı bir ruh var. O itiyor beni böyle durumlara.

Ve şöyle diyorum sonrasında. Bazı insanlar doğuştan kör, doğuştan sağır ve doğuştan sakat gibiler adeta.

Çoğu görmüyor yazıktır ki, çoğuda fark etmiyor, algıya dair birşeyleri yok ortada, çoğu sadece yaşıyor, iş olsun diye üstelik... Hayat Penceremi seviyorum, nereye baktığımı ve ne görebildiğimi, belki de ne yöne gitmem gerektiğini, kısaca ben çekmecemde nelerin olduğunu biliyorum ben gerisi önemli değil, gerisi önemli değil... Ama yinede bazen korkunç bir insan olabilirmiyimi düşünmeden edemiyorum...

Yazan-Edibe Toğaç...

http://www.youtube.com/watch?v=XGcGEOdK-so

  

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..