Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Duy sesimi kocatepe

Duy sesimi kocatepe
 

Salmışım bedenimi rüzgarın kollarına,
Dönüp de bakmaksızın ardıma,
Koşmaktayım dört nala,
Naralar atıyorum ,
Duy sesimi dünyaaaa!
Duy da yanıt ver,
Bulutlar griye çalmış,
Güneş bulutların ardına siper almış,
Çiğ düşmüş bozkırlara,
Koşmaktayım dört nala,
Başımın üzerine çökmekte göklerin sisi,
İsyanım bir benim değil halkımın sesi,
Bu neyin hazmettirilmesi? hazmedilmesi?
Boğazımız düğüm düğüm düğümlenmişken,
Dertler üstüne dert eklenmişken,
Kardeş kardeşten umudunu kesmişken,
Seller silip süpürüp götürmüşken,
Anaların yaşları dinmemişken,
Yine neyi yutacağız eyyy dünya!!!!
İsyanım var olanlara

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..