Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

100. bloğum, Milliyet Blog benim okulum

100. bloğum, Milliyet Blog benim okulum
 

Yazmak ve paylaşmak, okumak ve ufkumu genişletmek amacıyla sevgili ablam Şerfe Mutlu 'nun bir zamanlar elimden tutup mesleğimi kazndığım okulun sınavına götürmesi gibi, yıllar sonra yine elimden tutup gel MB'ye katıl demesiyle kendimi MB'de buldum ve yüzüncü bloğumu yazdığımın farkında değilim bu gün tesadüfen gördüm ve yine içimden geçenleri paylaşmak istedim.
Çok mutlu bir beraberlik yaşıyorum burada, zaman buldukça okuyor, anlamadıysam bir kez daha okuyor, çok çeşitli konularda bilgi ediniyor, anlamadıysam soruyor, öğreniyor, elimin erdiğince yazmaya çalışıyor, yazdıkça heyecanlanıyor, yorumları merakla bekliyor, eksiklerimi tamamlamaya çalışıyor, sizlerin yazdığı yazıları okuduktan sonra yazılan konu hakkında bilgi sahibi değilsem yorum yazmak ve donanmış olarak paylaşmak için bazen ders bile çalışıyorum. O yüzden ben MB'ye benim okulum diyorum.
Hatasıyla, günahıyla yüzüncü bloğumu yazmış oldum. Burada olmaktan mutluyum.
Daha uzun zamanlar hep birlikte elele, gönül gönüle, sevgiyle saygıyla beraberlik dileklerimle..  

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..