Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Duyamamak seni "Ey melek"...

Duyamamak seni "Ey melek"...
 

beklemek böyle sonsuzcasına


Duyamamak seni
Sesini duyamamak
Sanaldan da olsa konuşamamak
Ulaşamamak sana
Zor!
Zor ama olsun senin hayat veren
Gözlerin var
Can veren o "eski" sözlerin
Bilmem neden böyle uzaktasın
Bilmem ne zaman gelirsin
Ben hep buradayım
Hep aynı yerde
Hep bıraktığın yerde
Sen gel diye
Ettiğim dualardayım
Bekliyorum seni
Emimim geleceksin diye!

M. Semih KURU

Umarım ki gelen baharla papatyalar gibi sende gelirsin geri gerçi buradasın zaten önünde gözümün ama bilemem sen o eski sen misin ben beklerim hala aynı hala bıraktığın yerde sürse de, bir ömür sıkılmam yorulmam beklerim ne baharlar ne kışlar durdurur beni. Hepsinde vardır senin bir hikmetin hepsinde vardır eski sen ben beklerim ""EY MELEK"" ""EY GÜL GÜZELİ"" büzülme sıkılma sen ben beklerim seni bilirim ki geleceksin ama NE ZAMAN???

 

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..